Ik wil mijn ICT gewoon goed geregeld hebben
Marie-Nel Tompson, directeur bij Master Next Talent, over de samenwerking met Calmira.
“Als ondernemer wil ik me bezighouden met mijn werk, met de dingen waar ik energie van krijg. Zoals het uitbouwen van mijn netwerk, contact met talenten over hun volgende carrièrestap of mkb-ondernemers verder helpen met uitdagende recruitment vraagstukken.”
Marie-Nel Tompson is eigenaar van Master Next Talent. “Toen ik in 2020 verderging onder deze nieuwe naam heb ik meteen Martijn van Calmira gebeld. Mijn vaardigheden met ICT zijn niet geweldig, dus het is fijn als ik een partner heb waar ik alles op dat vlak aan kan overlaten.”
Geen gedoe met ICT
“Ik wil het gewoon goed geregeld hebben. Nog te vaak zie ik bij collega-ondernemers dat er gedoe is met hun ICT. Apparatuur werkt niet goed, licenties zijn verlopen of het netwerk is niet stabiel. Dat is vervelend voor je medewerkers en het kost tijd, dus geld.”
“Onze recruitment specialisten werken vanuit kantoor of vanuit een werkplek bij één van onze opdrachtgevers. Die persoonlijke aanpak, letterlijk dichtbij onze klanten, maakt ons uniek. Ik merk dat Calmira zo’n zelfde visie op dienstverlening heeft.”
Zichtbare match
“Die match werd extra zichtbaar tijdens onze verhuizing begin dit jaar. Het team van Calmira kwam daardoor vaker over de vloer en dan leer je elkaar ook wat beter kennen. Ze hebben onze complete ICT in één dag verhuisd. Echt top, want daardoor konden wij gewoon verder met ons werk.”
“Het is ideaal dat ik voor alles kan bellen: de complete inrichting van onze werkplekken, apparatuur, internet en telefonie. Voor mij is het belangrijk dat ze bereikbaar zijn, want ik wil door met mijn werk. Dat geldt ook voor onze mensen. Ook zij kunnen gewoon bellen met een vraag.
De specialisten van Calmira denken met me mee:
Marie-Nel Tompson, directeur Master Next Talent
wat heb ik echt nodig?
Grip op kosten
“Het is fijn dat Calmira mijn ICT in beeld heeft. Zo kunnen ze met me meedenken: wat heb ik echt nodig? Want soms kan het ook best wat minder luxe. Wij werken bijvoorbeeld niet met speciale of zware programma’s, dus een gewone laptop is voldoende. Alleen onze marketeer heeft een zwaardere laptop nodig vanwege grote beeld- en vormgeefbestanden.”
Makkelijk én veilig
“Iedereen die bij ons werkt, heeft een account. Maar als je op locatie van een opdrachtgever werkt, heb je daar een werkplek. We hebben daarom interne accounts met alles erop en eraan en externe accounts met minder uitgebreide mogelijkheden en toegang. Dat is deels omdat het niet nodig is, maar we hebben het ook voor de veiligheid gedaan. Voor de interne account zijn er ook weer verschillende toegangsniveaus.”
“Alle personeelsveranderingen geef ik heel makkelijk door via een formulier en dan wordt het geregeld. Dat geldt ook voor medewerkers die uit dienst gaan en nieuwe collega’s. Op de dag dat zij starten, is hun nieuwe werkplek compleet ingericht. Dát vind ik nou goed geregeld.”